Η "Επαυξημένη πραγματικότητα" στον τουρισμό λειτουργεί στον δρόμο!
Κατά την περιήγηση σας σε ένα τουριστικό προορισμό μπορείτε να δείτε ένα "αξιοθέατο" ή "σημείο ενδιαφέροντος" μέσα από το "tablet", "Smart Phone", "GoogleGlass" ή "Microsoft HoloLens" σας και να λαμβάνετε επιτόπου και online ψηφιακές πληροφορίες με ρεαλιστική ή εικονική πραγματικότητα προβαλλόμενες πάνω στο πραγματικό αυτό αξιοθέατο, μαθαίνοντας τα πάντα γι' αυτό!
Τώρα πια όλα αλλάξαν στον τρόπο που οι τουρίστες ταξιδεύουν!
Δεν χρειάζεται να έχετε "google-άρει" από πριν για να ξέρετε ποια μέρη πρέπει να επισκεφθείτε και που θα πάτε κατά την περιήγησή σας σε ένα μέρος... Με ένα "Tablet" και το κατάλληλο "application" μπορείτε να μαθαίνετε τα πάντα για οτιδήποτε βλέπετε κατά την περιήγησή σας στο δρόμο!
Η εφαρμογή εξυπηρετεί πολλούς τουριστικούς φορείς, οργανισμούς και επιχειρήσεις
Τουριστικές εταιρίες, ΜΚΟ, Φορείς & Οργανισμοί
Ξεναγοί, εκδρομές, Χάρτες & Τουριστικοί Οδηγοί
Υπηρεσίες "Transfer" & "Shuttle"
Υπηρεσίες "Κρουαζιέρας" & "θαλάσσιων περιηγήσεων"
Οι χρήστες μιας εφαρμογής επαυξημένης πραγματικότητας δύναται να είναι οι εξής:
Τουρίστες και περιηγητές
Μαθητές, εκπαιδευόμενους, φοιτητές & στελέχη
Τουριστικά γραφεία & υπηρεσίες εξυπηρέτησης κοινού
Πως γίνεται η (AR) προβολή ενός "σημείου ενδιαφέροντος";
Με την τεχνολογία επαυξημένης πραγματικότητας (AR) παρέχεται η δυνατότητα σε έναν χρήστη να στοχεύσει με την κάμερά του (Tablet, Smart phone, GoogleGlass, κλπ) πάνω σε ένα αξιοθέατο που είναι είτε πραγματικό αλλά ακόμα και εικονικό (σε χάρτη, φωτογραφία, κλπ) και αφού δεί το σχετικό εικονίδιο στην οθόνη του να το επιλέξει λαμβάνοντας εκείνη τη στιγμή πληροφορίες γι' αυτό το σημείο ενδιαφέροντος.
Οι πληροφορίες που δύναται να λάβει ο χρήστης μπορούν να είναι σε ψηφιακή μορφή (κείμενο, video, φωτογραφίες, παραπομπές σε link σε διεύθυνση internet, κλπ) ενώ παρέχουν την δυνατότητα αλληλεπίδρασης με τον εκάστοτε φορέα, διαχειριστή ή συνεργάτη του εν λόγω σημείου ενδιαφέροντος.
Οι πληροφορίες που δύναται να λάβει ο χρήστης μπορούν να είναι σε ψηφιακή μορφή (κείμενο, video, φωτογραφίες, παραπομπές σε link σε διεύθυνση internet, κλπ) ενώ παρέχουν την δυνατότητα αλληλεπίδρασης με τον εκάστοτε φορέα, διαχειριστή ή συνεργάτη του εν λόγω σημείου ενδιαφέροντος.