
Η Επαυξημένη πραγματικότητα (AR) και στο Εμπόριο!
Με την επαυξημένη πραγματικότητα (AR) δίνεται η δυνατότητα στις εμπορικές επιχειρήσεις να προωθήσουν τα προϊόντα τους στην αγορά τους με τρόπο τέτοιο ώστε μόνο ανταγωνιστικό πλεονέκτημα και κέρδη μπορεί να τους προσφέρει.
Ψηφιακές πληροφορίες για το εκάστοτε προϊόν είναι τώρα διαθέσιμες μεταξύ των ματιών των καταναλωτών και στο ράφι του προϊόντος!
Η εφαρμογή της επαυξημένης πραγματικότητας (AR) καλύπτει όλο το φάσμα των εμπορικών επιχειρήσεων είτε πρόκειται για "B2B" είτε για "B2C".
Μπορείτε να δείτε παρακάτω μερικά "παραδείγματα" προώθησης ενός προϊόντος μιας εμπορικής επιχείρησης με την χρήση της τεχνολογία (AR).
Στο Super Market (Τρόφιμα, ποτά, καφές, χαρτικά, τυριά, κρέατα, κλπ)
Με την εισαγωγή της τεχνολογίας "επαυξημένης πραγματικότητας" (AR) στο "Super Market" είναι εφικτή η προσέλκυση μεγαλύτερου μεριδίου αγοράς στα ράφια των προϊόντων αφού θα παρέχεται η δυνατότητα της προβολής ψηφιακών πληροφοριών για το προϊόν μεταξύ του ραφιού όπου το προϊόν είναι τοποθετημένο και του "tablet" ή "smart phome" του χρήστη.Μάλιστα θα είναι δυνατή ακόμα και η προβολή πληροφοριών που σχετίζονται με τον τρόπο (συνταγή) που θα πρέπει να χρησιμοποιήσουμε / μαγειρέψουμε ,κλπ, χρήσιμες πληροφορίες για την σοδειά / μεταποίηση κλπ, από όπου το προϊόν προήλθε και πως επεξεργάστηκε, συνταγές, καθώς και κίνητρα πώλησης!!!
Που μπορεί να παρέχονται ακόμα και σε πρώτη θέαση στο tablet του χρήστη-πελάτη ενός super market στον διάδρομο με τα ράφια με τα εκατοντάδες άλλα προϊόντα...


Στο Δρόμο... (Εστιατόρια, διασκέδαση, αντικερί, Shopping)
Πολλές φορές έχουμε όλοι βρεθεί σε κάποια περιοχή είτε λόγω διακοπών, επαγγελματικής υποχρέωσης, κλπ και θέλαμε να βγούμε βόλτα είτε για να πάμε κάπου να φάμε κρέας ή ψάρι ή κινέζικο, κλπ, είτε αναζητούσαμε που θα πάμε για να διασκεδάσουμε, είτε ακόμα ψάχναμε να βρούμε κάτι συγκεκριμένο όπως π.χ. ένα σουβενίρ που να χαρακτηρίζει την πόλη που βρισκόμασταν, ακόμα μάλιστα μερικές φορές θέλαμε να ψωνίσουμε... Σε κάθε περίπτωση ρωτάγαμε και πηγαίναμε στα τυφλά, είτε τα τελευταία χρόνια Google-άραμε μπας και τύχει να βρούμε κάτι καλό αλλά χάναμε πολύ χρόνο και μπορεί να μην είχαμε και καλό internet, οπότε συνήθως στο τέλος κάναμε μια βόλτα και καταλήγαμε στο ξενοδοχείο μας...Τώρα με την τεχνολογία της "επαυξημένης πραγματικότητας" (AR) αρκεί να βγούμε στον δρόμο και ότι πληροφορία θέλουμε θα μας προβληθεί επιτόπου στην οθόνη του "Tablet" μας προσφέροντας μας ένα πλήρες μπουκέτο από ψηφιακές πληροφορίες πραγματικής απεικόνισης για οτιδήποτε ψάχνουμε, σε πολλές μάλιστα περιπτώσεις μπορούμε να δούμε και προσφορές που "τρέχουν" εκείνη την ημέρα ή ώρα...!!! ΈΤΣΙ ΚΙΝΕΙΤΑΙ ΠΛΕΟΝ Η ΑΓΟΡΑ ΣΤΙΣ ΑΝΕΠΤΥΓΜΕΝΕΣ ΑΓΟΡΕΣ, και έτσι ξεκινάει τώρα και η Ελλάδα να μπαίνει σε ρυθμούς αγοράς επαυξημένης πραγματικότητας.